Centrum Wsparcia Finansowego sp. z o.o.
Polityka Prywatności

W Centrum Wsparcia Finansowego („my", „nas") szanujemy Twoją prywatność i zobowiązujemy się do odpowiedzialnego i zgodnego z obowiązującymi przepisami przetwarzania Twoich danych osobowych.

To Oświadczenie dotyczy „Ciebie", gdy wchodzisz w interakcje z nami jako nasz klient, kontrahent lub gdy korzystasz z naszych usług finansowych lub innych, które świadczymy, np. programu lojalnościowego, zarówno bezpośrednio, np. poprzez platformy cyfrowe, strony internetowe, jak i za pośrednictwem placówek detalicznych i naszych agentów lub innych partnerów („Usługi"), lub gdy kontaktujesz się z nami za pośrednictwem naszego centrum obsługi telefonicznej lub online, lub wchodzisz z nami w interakcje w mediach społecznościowych, lub subskrybujesz nasze komunikaty marketingowe.

To Oświadczenie wyjaśnia, w jaki sposób wykorzystujemy Twoje dane osobowe - jakie informacje zbieramy o Tobie, dlaczego je zbieramy, co z nimi robimy i jakie masz prawa związane z wykorzystywaniem Twoich danych.

Poniżej znajdziesz informacje na temat:

  1. Kto jest administratorem danych
  2. Kto jest inspektorem ochrony danych
  3. Jakie kategorie Twoich danych osobowych przetwarzamy
  4. Dlaczego zbieramy, używamy i przechowujemy Twoje dane osobowe
  5. Jak dzielimy się Twoimi danymi osobowymi
  6. Jak przesyłamy Twoje dane osobowe do państw trzecich
  7. Jak długo przechowujemy Twoje dane osobowe
  8. Jakie są nasze standardy bezpieczeństwa informacji
  9. Jakie są Twoje wybory i prawa
  10. Jak możesz złożyć skargę do organu nadzorczego
  11. Czy podejmujemy zautomatyzowane decyzje
  12. Jak informujemy Cię o zmianach w tym oświadczeniu
  13. Jak się z nami skontaktować

Przetwarzanie danych osobowych przez Centrum Wsparcia Finansowego podlega zawsze wymaganiom obowiązującego prawa. Możemy również dostarczyć Ci dodatkowych informacji podczas zbierania danych osobowych, jeśli uznajemy, że byłoby to pomocne w zapewnieniu istotnych i aktualnych informacji.

Nie świadczymy usług bezpośrednio dzieciom ani nie zbieramy ich danych osobowych.
Strona internetowa Centrum Wsparcia Finansowego może zawierać linki do stron internetowych osób trzecich. Po kliknięciu w baner reklamowy osób trzecich lub inne linki na stronie internetowej Centrum Wsparcia Finansowego zostaniesz przekierowany na taką stronę internetową osób trzecich. Nie ponosimy odpowiedzialności za praktyki prywatności innych stron internetowych ani usług.

1. Kto jest administratorem danych

Centrum Wsparcia Finansowego sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Stefana Batorego 18/108, 02-591 Warszawa, posiadające numer identyfikacji podatkowej (NIP): 7011166699, numer Krajowego Rejestru Sądowego (KRS): 0001061031 oraz numer identyfikacji REGON: 52649745300000, działa jako administrator danych osobowych w ramach swojej polityki prywatności. Niniejszy podmiot jest odpowiedzialny za zbieranie, przechowywanie i przetwarzanie danych osobowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i zobowiązuje się do zachowania prywatności oraz bezpieczeństwa danych osobowych wszystkich użytkowników, klientów i partnerów biznesowych.

2. Kto jest inspektorem danych osobowych

Nie powołaliśmy inspektora danych osobowych.

3. Jakie kategorie danych przetwarzamy

Kategorie danych osobowych, które przetwarzamy, będą zależały od Twojego stosunku lub interakcji z nami. Mogą one obejmować następujące dane osobowe:

Dane osobowe zbieramy bezpośrednio od Ciebie, na przykład, gdy kontaktujesz się z naszym centrum obsługi telefonicznej, wypełniasz formularze online, rejestrujesz się w naszych programach lojalnościowych, składasz wniosek o przyznanie kredytu lub korzystasz z Usług.
W niektórych sytuacjach zbieramy również Twoje dane osobowe od innych osób lub organizacji, takich jak:

4. Dlaczego zbieramy, używamy i przechowujemy Twoje dane osobowe

Musimy mieć prawną podstawę przetwarzania Twoich danych. Wyjaśniamy to w poniższej tabeli. Wyjaśniamy także cele, dla których używamy Twoich danych.

PODSTAWY PRAWNECELE PRZETWARZANIA

Wykonanie umowy

Mamy obowiązki wynikające z naszej umowy z Tobą. Aby spełnić te obowiązki, musimy używać Twoich danych

  • aby świadczyć Usługę, lub inne zapytania składane przez Ciebie oraz skontaktować się z Tobą w związku z wykonaniem umowy i świadczeniem usługi,
  • aby odpowiedzieć na Twoje zapytania i przetwarzać je,
  • aby udostępniać Ci nasze platformy cyfrowe.

Spełnienie obowiązku prawnej zgodności

Jako organizacja mamy obowiązki związane z przestrzeganiem przepisów prawa, regulacji i innych wymagań wynikających z obowiązujących przepisów. W pewnych przypadkach będziemy musieli użyć Twoich danych, aby spełnić te obowiązki.

  • w celu monitorowania i zapobiegania oszustwom, praniu pieniędzy lub innym zabronionym lub nielegalnym działaniom,
  • w celu spełnienia naszych obowiązków prawnych (np. podatkowych, rachunkowych, ochrony danych osobowych),
  • w odpowiedzi na decyzje sądowe i dochodzenia prawne, odpowiadania na żądania od organów publicznych i rządowych oraz współpracy z organami ścigania,
  • ze względów prawnych, gdy jest to stosowane.

Uzasadniony interes

Możemy przetwarzać Twoje dane, gdy jest to konieczne dla osiągnięcia celu biznesowego, lub gdy jest to potrzebne dla kogoś innego w celu osiągnięcia ich celu. W prawej kolumnie wyjaśniamy, jakie interesy my lub inne osoby staramy się osiągnąć, gdy przetwarzamy Twoje dane. Gdy przetwarzamy dane osobowe na podstawie uzasadnionego interesu, to - zgodnie z przepisami prawa o ochronie danych - przeprowadziliśmy test wyważania, aby udokumentować nasze interesy, rozważyć, jaki wpływ będzie miało przetwarzanie na osoby fizyczne i ustalić, czy interesy osób fizycznych przeważają nad naszymi interesami w dokonywaniu tego przetwarzania.

  • w celu analizy, poprawy i optymalizacji Usług oraz zrozumienia wzorców ruchu i operacji na naszych platformach cyfrowych,
  • w celu optymalizacji doświadczenia podczas korzystania z Usług oraz dostosowywania treści i reklam,
  • w celu odpowiedzi na Twoje zapytania niezwiązane z Usługami,
  • w celu zapewnienia bezpieczeństwa i integralności naszej technologii, systemów i Usług,
  • w celu egzekwowania naszych warunków i postanowień,
  • w celu synchronizacji listy kontaktów z Twoim kontem
  • w celu zapewnienia bezpieczeństwa pracowników, naszych pomieszczeń i własności Centrum Wsparcia Finansowego oraz zabezpieczenia informacji, które mogą narazić Centrum Wsparcia Finansowego na szkody w przypadku ujawnienia, oraz w celu zapewnienia bezpieczeństwa informacji i ochrony tajemnicy zawodowej - może to obejmować wykorzystanie monitoringu CCTV oraz nadzoru nad systemami IT i infrastrukturą,
  • w związku z sprzedażą, przekazaniem lub innym przekazaniem całej lub części naszego przedsiębiorstwa w przypadku fuzji, sprzedaży, restrukturyzacji, likwidacji lub innej sprzedaży lub przekazania części lub całości naszego majątku,
  • w celu ogólnego zarządzania przedsiębiorstwem i operacjami, wewnętrznego zarządzania Centrum Wsparcia Finansowego, w tym zarządzania relacjami z Bankami, zarządzania personelem, statystyk i wewnętrznego raportowania w ramach Centrum Wsparcia Finansowego,
  • Mamy interes w zapewnieniu jakości i bezpieczeństwa naszych Usług, ich ulepszaniu oraz w ochronie interesów naszego przedsiębiorstwa i prawnych praw.

Zgoda

W pewnych przypadkach prosimy o Twoją zgodę na wykorzystanie Twoich danych. Zawsze, gdy prosimy o Twoją zgodę, wyjaśnimy sytuacje, w których używamy Twoich danych i w jakim celu.

  • jeśli jest to wymagane, w celu przesyłania Tobie komunikatów marketingowych (za pośrednictwem e-maila, SMS-a lub powiadomień push), w tym ofert, promocji, kuponów lub zachęt, które naszym zdaniem mogą Cię zainteresować,
  • umożliwienie Tobie udziału w loteriach, konkursach i podobnych promocjach oraz administrowanie tymi działaniami,
  • wyświetlanie lub dostarczanie reklam opartych na zainteresowaniach,
  • synchronizacja listy kontaktów z Twoim kontem,
  • połączenie Twojego konta z platformą osób trzecich oraz
  • udostępnianie danych platformom reklamowym w celu wyświetlania Tobie reklam opartych na zainteresowaniach.

Nieudostępnienie Twoich danych osobowych, gdy zostaniesz o to poproszony w celu wykonania umowy, realizacji celów biznesowych lub zgodnie z obowiązkami prawnych, może uniemożliwić nam wykonanie naszych zadań wynikających z umowy lub osiągnięcie naszych celów biznesowych oraz/lub spełnienie naszych obowiązków prawnych.
Kiedy polegamy na Twojej zgodzie, fakt nieudostępnienia nam tych danych osobowych lub wycofania swojej zgody nie będzie miało dla Ciebie negatywnych konsekwencji. Dzieje się tak dlatego, że przetwarzanie oparte na zgodzie jest całkowicie opcjonalne i dobrowolne.

5. Jak dzielimy się Twoimi danymi osobowymi

Możemy udostępniać i ujawniać dane osobowe następującym podmiotom:

6. Jak przesyłamy Twoje dane osobowe do krajów trzecich

Nie przesyłamy Twoich danych osobowych do krajów trzecich.

7. Jak długo przechowujemy dane osobowe

Będziemy przechowywać Twoje dane osobowe tak długo, jak będzie to konieczne do świadczenia Ci Usług, lub zgodnie z obowiązującym prawem, a także, jeżeli jest to dozwolone, tak długo, jak służy naszym celom biznesowym. Na przykład, aby spełnić nasze wymogi prawne i regulacyjne, przechowujemy dane osobowe przez okresy wymagane przez obowiązujące przepisy prawne, w tym, między innymi, przepisy dotyczące prawa handlowego, podatkowego oraz przeciwdziałania praniu pieniędzy.

8. Jakie są nasze standardy bezpieczeństwa informacji

Stosujemy szereg solidnych zabezpieczeń fizycznych, technicznych, organizacyjnych i administracyjnych, aby chronić Twoje dane osobowe przed nieautoryzowanym dostępem, utratą lub zmianą. Również Ty odgrywasz ważną rolę w ochronie swoich danych osobowych.

9. Jakie przysługują Ci prawa?

Posiadasz określone prawa dotyczące danych osobowych, które przechowujemy na Twój temat. Prawa te mogą obejmować:

Postaramy się odpowiedzieć na Twoje żądanie w ciągu 30 dni, ale nasz czas reakcji może się różnić w zależności od obowiązujących przepisów. W pewnych okolicznościach możemy być uprawnieni do przedłużenia tego okresu po wcześniejszym poinformowaniu Cię o tym.
Aby odpowiedzieć na Twoje żądanie, możemy potrzebować potwierdzenia Twojej tożsamości. W związku z tym możemy poprosić Cię o podanie określonych informacji lub uwierzytelnienie Cię w inny sposób. Aby skorzystać z tych praw, skontaktuj się z nami za pomocą danych kontaktowych podanych na końcu tego Oświadczenia.

Możesz również wyrazić swoje preferencje marketingowe w inny sposób: Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z otrzymywania komunikatów marketingowych od nas, wykonując jedno z poniższych działań:

10. Jak możesz złożyć skargę do organu nadzorczego

Przysługuje Ci prawo składania skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych (UODO) w przypadku podejrzenia naruszenia przepisów o ochronie danych osobowych. Jednak zachęcamy Cię, abyś najpierw skontaktował się z nami, aby podzielić się swoimi pytaniami lub obawami lub aby skorzystać z swoich praw. W tym celu możesz skorzystać z danych kontaktowych podanych na końcu tego Oświadczenia.

11. Czy podejmujemy automatyczne decyzje?

Nie podejmujemy żadnych decyzji opartych wyłącznie na automatycznym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, które wywołuje wobec Ciebie skutki prawne lub podobne.

12. Jak informujemy Cię o zmianach w tym Oświadczeniu

Zastrzegamy sobie prawo do aktualizacji tego Oświadczenia w dowolnym momencie. Zaktualizowane Oświadczenie będzie dostępne na stronie internetowej. Powiadomimy Cię o istotnych aktualizacjach, które Cię dotyczą.

13. Informacje kontaktowe

Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące tego Oświadczenia lub naszych praktyk prywatności lub chciałbyś skorzystać z któregokolwiek z Twoich praw ochrony danych, prosimy o:

i z przyjemnością pomożemy Ci w każdy możliwy sposób.

Możesz również skontaktować się z nami pod naszym adresem rejestracyjnym. Niemniej jednak zachęcamy Cię do skorzystania z jednej z opcji powyżej jako pierwszego kroku.